Skrzyczne raz pierwszy

Sobota, 2 kwietnia 2011 | dodano:02.04.2011 | linkuj | komentarze(10)
Kategoria Śląskie
m <
Plan, żeby zainicjować sezon wyjazdem na Skrzyczne krążył od jakiegoś czasu, ale pogoda nie dopisywała, wreszcie jednak się udało. Pierwotnie chcieliśmy zaliczyć tradycyjną trasę z Radziechów na Skrzyczne i potem przez Malinowską Skałę i Halę Radziechwoską do Radziechów, ale postanowiliśmy sobie odpuścić. Po wyjechaniu na Skrzyczne, doszliśmy do wniosku, że po powrocie do domu chcemy mieć jeszcze jakąś siłę, choćby do umycia się i wykonywania podstawowych czynności :) Podjęliśmy dobrą decyzję, bo po przejechaniu całej trasy pewnie padlibyśmy na twarze. Wycieczka zatem była w sam raz na nasze siły.

W wycieczce brałem udział ja, mój brat Tomek i Maciej syn Kazimierza, a więc znani stałym czytelnikom załoganci teamu radziechowy.com :)

Droga na Skrzyczne elegancka, temperatura zadowalająca, śniegu brak właściwie do samego szczytu.

W drodze na Skrzyczne © autochton

Tuż przed szczytem ośnieżony odcinek, po drodze napotkaliśmy kilku rowerzystów jadących w dół. Można rzec nawet, że tłok był na trasie spory :]
Maciej syn Kazimierza zmaga się ze śniegiem © autochton

Na górze po małym posiłku i rozglądnięciu się wokół pojechaliśmy z górki. Dla urozmaicenia postanowiliśmy zjeżdżać trasami do ściągania drzewa i to był strzał w dziesiątkę. Fajna zabawa, strome zjazdy i brak monotonnego zjazdu praktycznie asfaltową drogą.
Poprawki przed zjazdem © autochton

W drodze z Twardorzeczki do Radziechów, zahaczyliśmy tradycyjnie o Kopę. Tam przez chwil kilka chłopaki poskakały sobie na trasie wyjeżdżonej przez motocyklistów. Ja tym razem swoich sił nie próbowałem, stałem spokojnie z boku i obserwowałem całe zajście.
Tomek na Kopie © autochton

Epickie zdjęcie © autochton

Zabawy na Kopie c.d. © autochton

Maciej syn Kazimierza na tle Matyski © autochton

Powrót był spokojnym, chociaż w trakcie zjazdu ze Skrzycznego złapałem kapcia, szybka wymiana dętki i jazda dalej. W domu myjka oczywiście poszła w ruch i rowery odzyskały blask swój. Następnym razem w planie jest zdobycie Rysianki. Sezon zaczyna się dobrze! :)

wojtas71
| 20:16 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Fajowo wszystko :D zwłaszcza "MsK" ;P Sezon w pełni ;)
Pozdrowerek :)
k4r3l | 20:11 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj korciło mnie dzisiaj Skrzyczne, ale zakwasy po wczoraj i kacor ostudziły mój zapał. trochę, żałuję, ale przecież góra będzie raczej jeszcze na swoim miejscu w przyszlym tygodniu, wiec się zobaczy :)
shem
| 11:34 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Piękna inauguracja :)
jeremiks
| 07:42 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Niezłe rozpoczęcie sezonu... boy tak dalej... Udanego sezonu ;))
pozdrower :)
niradhara
| 05:41 niedziela, 3 kwietnia 2011 | linkuj Maciej ma bardzo ładny kask, nie dziw, że tak szaleje po górkach.
DaDasik
| 21:27 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj uuuu Jak patrze na ten śnieg, to mnie jakoś skręca :)
Kajman
| 20:28 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj Niech się Maciej w końcu zaloguje, bo netową atrakcją się staje:)
| 19:34 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj Hehehhe No faktycznie namierzyliśmy u niego dzisiaj złamaną szprychę z zeszłego roku :)
maciek320bike
| 19:31 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj "Maciej syn Kazimierza" herb zlamana szprycha:) - jak w sredniowieczu. Fajny wypad. pozdrawiam
maciej syn kazimierza | 19:27 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj wszystko się zgadza :)

Piszę się na Rysiankę

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa apang