Buszowanie po lesie

Sobota, 4 lipca 2009 | dodano:04.07.2009 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Małopolskie
m <
Zorganizowaliśmy czteroosobowy skład i ruszyliśmy eksplorować troszkę dziksze rejony Krakowa. Kierunek pętla tramwajowa na Salwatorze, a następnie ulicą Św. Bronisławy i Aleją Jerzego Waszyngtona. Tam nastąpiło dość szybkie odbicie w las i dalej to był już szybki rajd wąskimi ścieżkami wprost do Lasku Wolskiego. Po drodze zgubiliśmy jednego towarzysza, ale doszliśmy do wnioski, że kiedyś w końcu musi się znaleźć i tak też się stało.

W tym miejscu zauważyliśmy braki w składzie, widok sprzyjał oczekiwaniom. Niestety kolega znalazł się nieco później.
Widok na Kraków © autochton

Na chwilę wyjechaliśmy z lasu, popatrzyliśmy w kierunku Tyńca i na stado pasących się baranów kawałek dalej.
Widok w kierunku Tyńca © autochton

Panorama Krakowa z Kopca Piłsudskiego. Jak z każdego miejsca w tym mieście w oczy się rzuca ten gigantyczny balon. Nie wiem już czy to źle, czy dobrze, ale wpisuje się powoli w krajobraz na stałe.
Kraków i cholerny balon, który widać z każdego miejsca... © autochton

Na koniec szybka kąpiel w Błękitnej Lagunie Krakowa, czyli Skałki Twardowskiego.