Popołudniowa drogówka

Piątek, 3 lipca 2009 | dodano:04.07.2009 | linkuj | komentarze(0)
Kategoria Małopolskie
m <
Kolega zaproponował popołudniową trasę po okolicznych krakowskich asfaltach. Wybraliśmy się około godziny osiemnastej. Mieliśmy dość popołudniowego jeżdżenia do Tyńca i z powrotem, zwłaszcza, że ścieżka tam prowadząca jest bardzo oblegana przez podróżnych wszelakiej maści.

Przyjemna pogoda, umiarkowany ruch samochodów, przyjemne dla oka widoki. Podróżowaliśmy drogami, gdyż kolega posiada rower miejski, którym raczej niewygodnie jeździ się po wertepach. Po drodze zaliczyliśmy Klasztor Kamedułów na Bielanach oraz willę w Przegorzałach Adolfa Szyszko-Bohusza, w której aktualnie mieści się Instytut Europeistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Budowla z dołu wygląda okazale, a widok z jej tarasu, na którym znajduje się restauracja też nie jest gorszy. Przyjemne miejsce na romantyczną kolację :)

Następnie skierowaliśmy się już w domowe strony, żeby następnie oddać się uciechom jakie oferuje Kraków nocą.